dålig uppdatering

Nu e det ungefär två veckor kvar tills skolan börjar, den här sommaren har varit bra, har träffat nya kompisar och min syster har gift sig som jag har väntat på i ett år ..
ska bli spännande att komma tillbaka till skolan för att se vilka nya det är som börjar, och träffa alla kompisar igen.
Denna vecka ska jag vara själv hos min bror för ska vara katt o kanin vakt, kommer åka in till stan några gånger så om ni vill träffas så kan ni ju höra av er på sms eller så.
idag kommer min morbror & moster men kommer bara träffa dom en stund för sen ska jag åka till min bror och fixa till lite för veckan.
och förlåt för dålig uppdatering men jag orkar verkligen inte blogga just nu, kanske kommer igång igen när skolan börjat.
Är mest ute med kompisar eller är ute och far i stockholm eller någon annanstans.
det är ju sommarlov då ska man inte sitta inne vid datorn.
men nu ska jag dra, ni får ha det bra tills nästa inlägg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0