film med vänner!

hejsan, nu e jag tillbaka igen, efter en hel galen dag/kväll .. har inte skrattat såhär mycket på jag vet inte hur länge ...
slutade skolan klockan tre och begav mig hem för att senare på kvällen ungefär runt sex gå till alexandra o ha filmkväll med henne, Erik, Jennifer & Andreas kom över också!
vi kollade på karate kid, den går på bio just nu men erik hade den hemma på skiva så vi kollade på den, den var faktiskt ganska bra, det var ganska mycket slå slå SLÅ! men det är klart det e ju karate, men dom e vänlig för dom som inte gillar blod, det var inte med speciellt mycket sånt, och filmen får

Av mig, så jag rekommenderar den!
Idag har jag även fixat mina naglar, och köpte även nagellacksborttagning ifall det skulle behövas någon gång.
nu ska jag ska sova, pappa kommer hem i morgon!
då slipper jag vara ensam,
vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0