Lite Tips!

Idag har vi bara haft 2 lektioner så vi slutade vid runt klockan 11 så då tog jag vingåkers bussen till pappas jobb och satt där och pluggade lite och sen gick jag ner en sväng till vidåker, sen så skulle vi in till stan och köpa ny mobil så det gjorde vi sen lämnade han mig vid stan för han skulle åka och träna så då gick jag till lindex och min syster jobbade så hon hjälpte mig lite o välja ut massa bra saker för ansiktet, Så här har ni mina ansiktsrengöring och ansiktskrämer som funkar väldigt bra.

EYE MAKE- UP REMOVER!
- Denna tar bort mascara, finns även en sort för vattenfast mascara men det använder inte jag!
Man tar lite sån här vätska på bomullsrondeller och bara gnuggar tills all mascara är borta!
NIVEA VISAGE AQUA SENSATION EYE CARE

NIVEA VISAGE Aqua Sensation Eye Care har en omedelbart uppfriskande effekt på området runt ögonen med en svalkande känsla av ren fukt.
Applicera en liten mängd creme under ögat. Badda varsamt från ögats yttre kontur in mot näsroten. Makeup kan läggas direkt efteråt.
NIVEA VISAGE REFRESHING WASH GEL

- Den rengör normal till blandad hy på ett effektivt, men ändå skonsamt sätt.
Applicera på fuktigt ansikte genom att massera med små uppåtgående cirkelrörelser. Skölj av med ljummet vatten.
OLAY DOUBLE ACTION NIGHT CREAM

- Den återställer och förnyar, Den är fri från parfym och färgämnen och är utformad för känslig hud.
Fuktar och stärker under natten genom att stimulera huden naturliga förnyelseprocess och återställer gradvis dess skyddande hydrolipidbaserade skikt
Den Appliceras på väl rengjord hud med små masserande cirkelrörelser över ansiktet.

OLAY DOUBLE ACTION DAY CREAM 

- Bevarar hudens naturliga fuktighet
Olay double action daycreme absorberas lätt ocj skyddar huden mot uttorkning genom att innesluta dess naturliga fuktighet.
Cremen hjälper till att förhindra hudens åldrande genom att skydda mot skadlig UV-strålning och gör att den känns len, fräsch och ung.
Appliceras på väl rengjord hud med små masserande cirkelrörelser över ansiktet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0