vem e jag?

Jag tror inte jag riktigt visat vem jag är o så i bloggen, så jag hade tänkt att dra igenom från det jag minns och folk berättat för mig!
Jag är en helt vanlig tjej som bor i katrineholm och nyköping, är 16 år och och går andra året på hotell o restaurang pogramet på lindengymnasiet i katrineholm, har vänner som är helt underbara och bara lever livet.
innan jag bodde i österåker så bodde jag i högsjö, där bodde jag med mina biologiska föräldrar ett tag, sen fick jag komma till en familj i vingåker, som inte kunde ha kvar mig för mina biologiska föräldrar kom o satte sig i deras trädgård och massa, o då kom jag till familjen Ekelund, det är nog det bästa som hänt i hela mitt liv,  jag har funderat många gånger på hur mitt liv skulle sett ut om jag inte varit hos dom, hade jag känt den kärlek o värme jag får av dom? troligtvis inte ..
varför jag fick flytta ifrån mina biologiska föräldrar var för att dom är alkolister och har varit i flera år, min mamma drack och därför har jag epilepsi och ADHD.
Dom kunde bara lämna mig själv i lägenheten och låta mig vara där i flera timmar och tänk då var jag bara en bebis!
under min uppväxt hos familjen ekelund har den hänt både bra och dåliga saker, när jag var ungefär 14 år så skiljdes mina fosterföräldrar  och min fostermamma flyttade in till katrineholm jag bodde kvar hos pappa i österåker och här bor vi fortfarande, nu bor mamma i nyköping med sin nya och pappa o jag bor själva, det var en jobbig tid eftersom tiden runt 14års åldern brukar allmänt vara skit! men sen kom jag över det och åren på vidåker var väl kanske inte så kul, jag ska vara glad att jag ens kom in på hotell o restaurang pogramet.
sen nu har jag gått ett år på lindengymnasiet o jag stortrivs verkligen där.
Det var väl lite om mig, har ni någon fråga om ADHD eller så, så kan ni skicka en kommentar eller maila mig på [email protected]


Kommentarer
Postat av: Mamma Lotta

Hej Pluppan

De är en bra och fin blogg du har.Jag är stolt över att få vara din fostermamma och jag vet att dina syskon är lika stolta öäver att du är just deras syrra. Ha en bra dag Älskar dej massor

Puss mamma

2010-08-27 @ 14:25:05
Postat av: Anonym

Svar: Tack, ja det får man ju hoppas, puss!

2010-08-27 @ 16:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0