Elevrådsmöte i morse!

Som rubriken antyder så var det elevrådsmöte idag.
Jag och becca har hand om julveckan men några andra, så vi var tvugna att gå och kolla om det var några affärer som kunde sponsra oss, vi fick ihop lite saker.
Sen när jag kom hem satt jag vid datorn för att sedan träffa amanda runt sju tiden, hade ett par jätte hala skor på mig så jag höll på att ramla flera gånger när jag skulle möta henne.
Så var vi ute och tog kort ett tag för att sedan gå in och värma oss lite, vi snackade lite om förhållande och typ att det känns som att någon där uppe vakar över en ibland, eller alltså det känns som att dom är brevid en och kollar vad man gör och så. 
nu sitter jag här hemma och fryser jätte mycket så nu ska jag nog krypa ner under täcket och prata med min underbara pojkvän i telefonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0