Svar på frågestunden!

Är du med barn, Har även hört att du är KK med **** erixson?

- Nej jag är inte med barn, har varit snack om att jag kan ha varit det men nej det är jag inte, det kollade jag upp ganska fort ..
Och nej jag är inte KK med **** , den var en engångs grej för 3 månader sen och nu har jag dessutom en pojkvän och jag skulle aldrig göra så mot honom!

Är det sant att du har haft sex med 50 stycken killar?

- Haha, nej det är inte sant, jag antar att det är någon som går på linden som kommenterade denna fråga?
Det är såhär att, Jag, Tara,Natalie & Judith satt och pratade sen fick jag en polkagris så sa tara '' jag vill också ha polkagris '' då sa jag '' du kan få en kruka av mig som det står felicia på, som det var 50 stycken kondomer i förut '' så började vi diskutera, sen drev jag och sa och självklart har jag bara använt 1 kondom med varje kille jag har haft sex med och nu är alla borta, men det är såhär att jag har kanske använt 4 av alla dom med samma kille, en kille som jag var tillsammans med förut som är ett jävla svin men det är ju en annan sak, sen kastade jag alla för jag tyckte att dom var för gamla.
Hoppas du är nöjd med svaret.

vilken är din favoriträtt?

- Jadu, svårt att säga men jag älskar kött så jag får väl säga ,
oxfilé med klyftpotatis och rödvinssås kanske, haha!

om du skulle fått flytta någonstans vart skullle du ha flyttat då?

- Det är en bra fråga, jag skulle definitivt flytta till en större stad än katrineholm för det är svårt att få jobb inom Hotell & restaurang här, särkilt om man vill satsa på något större.
Så stockholm eller göteborg kanske, sen förflytta mig längre och kanske utomlands? vem vet.

vad fick dig att börja blogga?

- Det vet jag inte riktigt, jag tror det var att jag började läsa mer och mer bloggar och tyckte det verkade som en kul grej så jag gjorde en egen, sen kommer det ju vissa dagar man bara inte känner för att blogga och har värsta bloggtorkan men då får man använda sin fantasi lite och komma på något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0