Taco på en söndag!

Har nu ätit tacos hos min bror och ska snart sätta igång en film, vet inte riktigt vad det är för film men det blir säkert as bra, pappa har ännu inte åkt från stockholm så jag får väl hoppas att jag kommer hem innan elva i alla fall.


Jag vet ännu inte hur jag ska göra i helgen som kommer,
följa med max och hans föräldrar till stockholm eller vara kvar i nyköping?
Jag vill ju följa med så det är inte så, men det är en sak som känns lite pinsam.
Jag gillar inte när folk ska betala åt mig, jag känner mig så eh .. fattig? haha
Vi har ju inte varit tillsammans så länge heller,
Vad ska jag göra?




Kommentarer
Postat av: Hasse

Kom inte ihåg det hårda brödet eller den blå skålen....Var jag å Majsan fulla???

2010-12-06 @ 21:06:22
Postat av: Svar:

haha, såg det ut som att jag gick och tog kort på maten eller? ;o

2010-12-06 @ 21:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0