Ändrat bloggdesign nu

Äntligen har jag fått min blogg att se lite bättre ut.
Vad tycker ni?
Sov hos min bror inatt, det första jag gjorde när jag kom dit var att bada, vi gick ner till vattnet ett tag, tog ett tag att gå ner i vattnet men tillslut så, så simmade jag lite medans han gick upp direkt, den lilla fegisen ..
haha! Sen gick vi upp och han gick och la sig typ direkt för han var trött. Jag började laga pannkakor åt mig och hans fru sen la vi oss i sängen o kolla på film, jag somnade kanske efter 45 minuter, så rolig var den filmen liksom!
Sen i morse så gick jag upp vid 6 ungefär för jag kunde inte sova, så satte mig vid datorn och började spela sims 2 djurliv,
Sen lagade jag mat åt henne sen åkte jag till hulla och tog ett dopp med moa och alexandra sen åkte jag hem o solade, nu ligger jag i sängen efter att ha varit i söderköping och ätit glass på smultronstället, det är så sjukt mysigt där.
ne nu ska jag nog sova,
Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Magda!

O-M-G! Så jävla snygg design! har du gjort den?! :) Isf kanske du kan göra min? Btw, gillar din blogg hihihi! Söt du var :$

2010-07-04 @ 23:19:25
URL: http://magisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: haha tack, nej det är inte jag, men jag vet många snygga som jag kan fixa till dig, det krävs bara en liten sak, och det är att du ger mig lite reklam på din blogg. :)

2010-07-05 @ 22:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0