redan börjat planera helgen

Jag har redan idag börjat planera hur min helg ska se ut, det är verkligen inte något bestämt med det kanske blir så jag följer med emelie ut till vinön och hittar på något skoj.
Det var sjukt längesen jag var där med henne, typ 2-3 år sen kanske?
Var längesen jag pratade med emelie över huvudtaget, men vi har fortfarande lika kul tillsammans.
Så om någon av er läsare bor i hampetorp eller närheten av vinön så hör av er, skulle vara sjukt kul att träffas!
Eftersom jag nyss gjorde den här bloggen har jag inte hunnit ladda upp en bild på mig än, så ni vet inte hur jag ser ut än, så jag tänkte jag skulle bjuda på en bild idag, känns som att det är time för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0