Varför ska man kommentera kändisbloggar?

Varför ska man kommentera stora bloggare?
man får ju inge svar eller så tillbaka så varför lägga ner tid på det helt i onödan, men liksom dom tjänar pengar på att ni följer deras blogg och kommenterar o så, och tacken på det är att inte ens svara på kommentarer, visst får dom många kommentarer då förstår jag att det kanske är jobbigt att svara på alla men man kan väl svara på några.
Vad tycker ni?
Vilkas bloggar läser ni? 
foki? 
Kissie? 
eller kanske Kenza?


Kommentarer
Postat av: Anonym

De låter som en sund åsikt tycker jag. Va vågade inte Hasse bada har han blivit badkruka?????????? Jag badade i havet igår puss

2010-07-05 @ 22:11:13
Postat av: felicia

Svar: haha tack, men det e ju så!

jo han badade, han var i före mig.

2010-07-05 @ 22:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0