värmebölja?

Vaknade för ett tag sen, rullgardinen var nere men jag kände på mig att det skulle vara 32 grader som jag har sett tidigare i veckan, och jag gick ut i köket o såg, 32 grader i solen på mätaren.
jag har visserligen inte varit utanför min systers lägenhet än men det blir nog att åka moppe hem utan jacka!
Jag har fortfarande inte hittat någon som kan ta på sig uppdraget och fixa min bloggdesign,
den ser ju för taskig ut nu,
Ska väl äta frukost och sen börja åka hem för att sen sola, kommer väl antagligen blomma i hulla så där går det ju inte att bada iaf, får springa fram och tillbaka mellan duschen och trädgården.
nej men nu ska jag dra, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0