Du är allt

Om jag fick en önskan. Vad som helst här i världen. Då skulle jag inte välja att bli rik, eller känd eller ett fotbollsproffs. Då skulle jag välja DigBara att få träffa dig i fem minuter. Krama dig en gång till. Kyssa dig en gång till. Få känna på din stenhårda näsa en gång till. Känna din doft en gång till. dra mina fingrar genom ditt hår en gång till. Kittla dig en gång till. Ligga på ditt bröst och höra dina andetag en gång till. Bara få vara nära dig, en gång till!

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge






Kommentarer
Postat av: Anonym

loveu<3

2010-11-20 @ 13:36:06
URL: http://carelillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0