Hopplöst!

Hey tja halloj!
Egentligen vet jag inte varför jag startade en blogg. Jag visste redan från början att det knappt skulle vara en enda människa som skulle vilja läsa den, att jag skulle tröttna på att uppdatera den ganska så snabbt, och att inläggen skulle handla om massa blaj som ingen bryr sig om. Vem skulle egentligen tycka att det är intressant att läsa om mitt liv, vad jag tycker är fint och vilken musik jag tycker är bra? Hur skulle en sån som jag kunna påverka någon med det jag skriver? Det är något som jag frågar mig själv, nästan varje dag, men ändå så kan jag inte förmå mig själv att ta bort den. Att skita i det, och lägga tid på någonting annat.

Vissa skulle nog säga att jag skiter i bloggen när det går en vecka eller mer innan jag skriver någonting, men tro mig, det finns så mycket som jag skulle vilja skriva, men som inte bildar meningar när jag väl sitter där på min blogg och vill skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0