intervju på PVF!

Idag har jag varit på praktiken igen, fast denna gången fick jag faktiskt laga mat, jag var på praktiken till halv 11 för sen skulle jag upp på stan och ta bussen till tandläkaren, men medans jag väntade på bussen så gick jag med nathalie och johanna och intervjuade plåtkillarna, alltså lärarna, sen fick vi typ gå runt o kolla på vad killarna gjorde o så. fan vad dom glodde alltså!
sen åkte jag till vingåker och gick in och hälsade på mina gamla lärare på vidåker sen gick jag till tandläkaren och sedan tog jag bussen till katrineholm och var med Nathalie, Johanna & Linda ..
det var väl det jag gjort idag, skriver nog något lite senare för nu ska jag packa tills i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0