Stannar hemma!

Klockan är just nu ungefär 6 och jag har varit uppe och ätit frukost, även fast jag inte ska till praktiken idag,
men jag måste ringa så fort som möjligt och hade tänk ringa runt halv 7, har mått dåligt hela helgen och i veckan nu, så igår pratade jag med min handledare och hon sa att det var bättre att jag var hemma någon dag och blev bättre än att gå runt och må dåligt, hon sa att hon ser på mig att det är något som inte är okej och jag förstår henne för jag har ont i magen hela tiden och det är jobbigt att gå runt i ett kök och jobba med magont, så idag blir det hemma i sängen och förhoppningsvis bli lite bättre, så tar jag nya tag i morgon och biter ihop dom sista dagarna innan jag får träffa min underbara pojkvän igen!


Kommentarer
Postat av: Mamma Lotta

De låter bra tycker jag. Men vi kanske ska gå till läkare om de inte ger sej puss

2010-11-24 @ 07:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0