Tisdag 16 november!

hej, tja, tjenare, tjulululu!
Denna dagen började väl sådär, glömde kockkläderna hemma som jag skulle ta med till praktiken fast det gjorde ju tydligen inte något eftersom dom skickade hem mig, dålig stil, INTE OKEJ! jag e ju bara lite snorig!
men aja sen väntade jag typ på 1an i en halvtimme kändes det som ute i den kalla luften, sen gick jag till linden och sitter just nu här och väntar på att någon jävel har rast och att bussen ska komma .. som visseligen kommer 12.27 och det är en evighet dit eftersom klockan bara är ungefär kvart i 10!
a men nu ska jag dra ciao!






Kommentarer
Postat av: Max

Gud viken söt bild <333

2010-11-16 @ 15:31:11
Postat av: Svar:

hihi, du är söt! <3

2010-11-16 @ 16:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0