Vårdcentralen!

Idag var jag på vårdcentralen för att kolla på min mage, så först fick jag gå in i ett rum som en kille skulle trycka på min mage och så, och när han tröck gjorde det bara ont på höger sida, så först vart jag lite orolig att det var blindtarmen, men sen fick jag göra ett blodprov och urinprov och det visade sig att allt var okej och jag bara har haft någon magsjuka, fast det tycker jag är lite roligt eftersom jag inte har spytt eller haft feber, bara ont i magen, men det är ju dom som kan det där inte jag så får väl lita på dom då.
Var på stan och handlade lite julklappar, vissa säger '' gud vad tidigt '' men vafan, om jag inte köper dom nu kommer pengarna gå till något annat, och bättre att få det gjort än att vänta tills några dagar före julafton.
sedan köpte jag även dessa ljus,
jag vet att första advent redan har varit så jag tände första ljuset nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0