Down Town

Nu sitter jag hemma hos mamma och ska snart baka banankaka sen ska jag ta bussem som går 14.17 ner till stan.   
Ska fika och handla lite saker som jag verkligen behöver just nu, 
sen blir det att ta bussen hem till mig igen fast då har jag två sjukt söta tjejer med mig.
Vad är det för fel på texten på blogg.se nu? 
är det bara jag som har detta problem? 
Det var kärlek vid första ögonkastet. Du fick mig att känna så. Och om jag ska va ärlig, har jag inte känt den känslan. 
Förrän jag träffa dig. Och om min dröm är riktig, så vill jag att vi tar de väldigt försiktigt. 
Men vad tjänar det till om jag inte får något svar. Kan du ge mig en chans? Så du ser vad vi skulle kunna ha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0