Hissar och dissar

Magtröjor - Magtröjorna har ju kommit tillbaka som tur är har jag ju en mage som tillåter mig att bära en sån tröja, så det är verkligen ett måste i sommar.
Nya vänner -  Jag har ju börjat vara mycket i nyköping, och på så sätt fått mycket mer kompisar, jag har så jävla kul med dom, älskar er!

Tv serien Angel - Denna serie är så sjukt bra, har snart kollat på alla säsonger, tror jag är på sista nu.
tycker ni ska kolla på den!
Big Brother - Denna dokusåpa är så jävla värdelös,
jag fattar inte ens hur folk kan slösa sin tid på att kolla på det.
Varm sol men kall vind - Den spelar ju ingen roll om solen lyser och är varm om det kommer kalla vindar hela tiden? SÅ värdelöst!

Kissies nya header - Om jag ska vara ärlig så tycker jag inte om kissies nya header, vet inte varför men tycker bara inte om den!
Tycker den har för ljusa färger och nyanser!

Kommentarer
Postat av: Lule

Håller med, Kissies nya header suger bajs, den är inte snygg på en fläck faktiskt.

Hela hennea nya design är ful,

2011-04-27 @ 10:50:25
URL: http://nattstad.se/lulepettersson
Postat av: Svar:

haha hela hon är ful!

2011-04-27 @ 11:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0