I österåker igen

Gårkvällen var ju inte riktigt som planerat, jag hade tänkt att ha en lugn kväll men sen så kom det ju 3 nyköpingsbor och hälsade på, vet inte riktigt när dom kom men när dom kom så satt vi i mitt rum och snackade, lyssnade lite på musik och dom hade lite cider, öl, vodka & sourz med sig.
Sen gick vi ner och åt glass sen efter det plockade jag ihop lite av mina saker och följde med dom till nyköping, som verkligen inte var planerat, men jag ville hänga på så vi var väl i nyköping runt halv 2 kanske för vi gjorde ett stopp i katrineholm.
Sen när vi kom till nyköping drog vi till babylind och körde buzz, var jätte längesen så det var kul.
Sen ungefär vid 4 kanske så gick vi och la oss, sen vaknade vi idag kollade lite på körslaget som gick i repris sen körde babylind o bärgarn hem mig till österåker igen.
tack killar för en as rolig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0