jag kan inte gå vidare, inte än!



Skulle ge dej hela världen om jag bara kunde det

Jag ligger sömnlös på nätterna o bara tänker på dej

Oavsett hur lång tid det tar

Jag kommer vänta på dig

För det är det värt

Jag kan svära på min mamma

Aldrig varit så kär


Jag ber till gud varje dag om att han tar mej dit

Till ett paradis där bara vi skiter i allt o alla och skapar ett liv

Jag ska kämpa för det här för du e den jag vill ha

Och jag vet att det kan bli bra

Det bara e så

Jag ryser när jag hör ditt namn

Det bara e så..


Jag försöker som fan med det gick inte så bra
För nu står jag här helt ensam det är inte du och jag
Tiden läker inte såren speciellt inte mina
Allt tar sin tid ja men jag kan inte sluta lida


Du var det bästa i mitt liv 
Snälla vår tid är inte förbi 
Vi kan väll börja om igen 
Se var vägen leder och tänka sen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0