Lång inlägg!

Okej, jag har verkligen inte haft ork till att blogga under dom här dagarna allt har hänt så nu tänkte jag att jag trycker ihop allt i ett istället.


Onsdag ; Då kom jag till nyköping, träffade nora och moa, så gick vi och fikade sen skulle vi fira moa på kråkberget, så först drog vi hem till mig, sen drog vi vidare dit, det var inga där när vi kom sen började alla droppa in, så gjorde dom i ordning en brasa som alla satt runt, men sen kom ju polisen som vanligt, men dom gjorde inte mig något.
hah jag typ tog fram mina armar mot dom och sa '' kan inte ni sätta fast mig med era handbojor? ''
Men dom sa att dom bara gjorde det i nödsituation.
Sen gick jag ner på stan och träffade robert en stund, men sen gick jag hem och la mig.


Torsdagen ; På torsdagen så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra, men sen så följde jag med henke, david,alle och emil och grillade.. senare runt 7 kanske så fick jag meddelande av en annan emil att jag skulle komma utanför rockbaren ( krog i nyköping ) så då gick jag dit med david och henke, sen gick vi in dit, så kom det en brud och frågade efter leg då visade jag det, jag har ju mitt som ett vanligt bilkörkort så jag vet inte om hon antog att jag var 18 år och sen bara kollade på bilden för att se om det var jag.
men men, så där satt jag inne på krogen med emil,henke,david,linda och felix ..
drack väl 2 cider och 2 eller 3 shottar.
sen gick vi upp till alle och fortsatte festen där.
Sen gick jag där ifrån för jag skulle träffa peter, så gick jag ner på stan för dom var på krogen, så mötte jag dom och följde med dom till kebabhouse, och när vi var där så satt andreas och kletade vitlökssås på marcus jacka..
Sen stod vi utanför och så började dom bråka med några andra, så peter fick typ fetaste jacket vid knogen. sen skulle dom till akuten så då drog jag hem.


Fredagen ; på fredagen så träffade jag denise och evelina, så först drog vi och köpte cider, jag och denise delade på 1 platta 7.5%  och evelina köpte en platta och lämnade halva kvar hos alex, men så åkte vi från oppeby till stan och gick till alle där det var fest igen, men sen sprang jag o denise ner på stan och käkade pizza, först käkade vi på kosmos, då fick vi en pizza för 40 kr, sen gick vi till kebabhouse och käkade en till, typ bara 30 minuter senare.
sen så träffade jag jocke o marcus där så då satt vi och snackade med dom, men sen gick dom och då kom marcus och hans kompis, så följde vi med dom till marcus polare så var vi där och lyssnade musik och snackade, sen gick jag hem och denise sov kvar där.


Lördag ; Då gick jag och fixade en till platta åt mig och denise fick även fixa en åt adam och kleve, sen gick jag hem och väntade på denise. Så när hon kom så snackade vi med dallas och då åkte han jänkare med jocke och några andra, så då åkte vi runt med dom, sen åkte vi till kuggnäs.
Sen skulle vi ju få dit jonis, lindau och tobbe, men det funkade inte via sms så jag och jocke åkte och skulle hämta dom, men dom bangade, men så stannade jag kvar hos tobbe med dom medans jocke skulle åka tillbaka och göra något.
Dom satt mest och spelade fifa, tills jocke kom igen för då körde vi hem jonis och fredric men tobbe följde med till kuggnäs igen, så fortsatte vi dricka.
Sen ungeför klockan halv 8 började vi åka därifrån, alla var helt slut. så gick jag och la mig.


På söndagen så kom min bror o hans fru och käkade tacos hemma hos mamma, sen åkte jag med dom hem och sov där tills idag.
Och nu sitter jag hemma och kollar finalen på körslaget
Kom igen nu team gabriel!

Kommentarer
Postat av: A

Onsdag; robban lindell? :)

2011-05-02 @ 18:48:41
Postat av: Svar:

Nej inte lindell ;o

2011-05-02 @ 19:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0