Lite shopping

Hej - Tja - Tjena - Hejsan

har nyss kommit hem från vingåker, kollade lite på scorett och factory outlet.
Kollade massa jeans på factory men jag har så stor rumpa så jag får ju typ inte på mig några,
haha höll på att dampa sönder.
men men, jag fick iaf med mig ett par skor från scorett.
Fick tyvär inte med mig några jeans då eftersom min rumpa e så stor, men sen drog vi till min faster och där hade min kusin lämnat en kasse med massa kläder i, jag hittade 3 stycken jackor, här är en av dom.
En väldigt snygg vårjacka.
Så nu är jag hemma och har plockat lite i rummet, hängt in tvättade kläder och burit ner skitiga kläder till källaren, så denna kväll blir lugn med oxfilé till middag.. mums med stort M
Här sitter man i katrineholm och blir bjuden på fester i nyköping, det e lite tråkigt men jag ska ju till nyköping nästa helg OCH näst nästa, haha så då blir det inte att sitta hemma, eller jo nästa lördag för då kommer min morbror till nyköping o hälsar på.. Så det ska bli kul.
Men nu ska jag väl ta och kolla lite på angel, så hörs vi sen..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0