Lyckad fredag!

Det vart en väldigt lyckad fredag, kom till nyköping, åkte hem och lämnade lite saker, väntade på att klockan skulle bli 14.17 för då skulle jag ta bussen ner till stan och fika med sötaste Mikaela & Ida, så köpte jag ett par skor och hårspray.
Sen gick vi hem till ida för att dom skulle packa ner kläder som dom skulle ha under kvällen och när dom hade gjort det så skulle dom till donken och käka och då gick jag till gina och kollade lite på tröjor, hittade inte så mycket men fick iaf med mig en tröja hem.
Sen gick jag och mötte dom igen så tog vi bussen hem till mig och började fixa oss, sen skulle vi möta grabbarna sen gick vi hem till mig och förade lite, sen åkte vi ner till stan för att killarna skulle få sin sprit, så åt killarna på kosmos sen drog vi till festen,så kom vi dit och då såg jag Jörgen, Marcus, Addie, Oskar, Jimmi och fler som jag kände, så var vi där ett bra tag, sen så drog vi till stan och typ väntade på att mickis bror skulle höra av sig men det gjorde han aldrig så jag, Samuel och Kevin drog hem till mig och la oss..
Idag när vi vaknade så typ chillade vi lite och väntade på att klockan skulle bli typ halv 12 för att ta bussen ner på stan och käka på kebabcenter, eller jag tog en cola.
Sen drog kevin så jag o samuel satt kvar, sen drog vi till bt och då var hans buss där så sa vi hejdå, sen väntade jag på att mamma o jerry skulle komma och hämta mig för jag orkade inte åka buss.
Ikväll blir det chillfest, kommer bli niiiicce!
puss
här har vi sakerna jag köpte. (dålig bild på tröjan)
Och nej, tröjan är inte för liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0