Svar på frågestunden!

- Jadu, jag tycker inte jag visar speciellt mycket tuttar på bilder, det är inte ens ofta jag lägger upp bilder på mig själv. Men jag kan nog inte riktigt svara på den frågan eftersom alla tycker olika.
Micke säger: Jenny, för att du ska bli avundsjuk.
Kissies tuttar om ingen ser det.

- Jag bor i Österåker, ligger utanför katrineholm och sen bor jag i nyköping.
Jag är 17 år och fyller den 27 oktober.
Hur? Jadu jag gick på hans lokalfest fast jag hade ingen aning om vem han var.
Under kvällen märkte jag att han kolla på mig i stort sätt hela tiden, eftersom jag inte visste vem han var så var det ganska störande till en början, men när jag kollade ordentligt på honom så såg jag att han var riktigt söt, sen så hittade jag honom på facebook, vi började snacka och helgen efter tror jag det var så kom han till mig på lördagen och så sov han här och massa. Tack :)

- Mitt favorit ställe i nyköping, beror på hur du menar?
alltså vilken del av nyköping typ bryngan, rosenkälla, stenkulla?
eller menar du chill, kråk osv?

- Jag är inte söt,
Micke, varför är du så otroligt snygg och har så het kropp för?

- Haha pär, klart jag vill ses :)

- Nej tyvär har jag inte gjort det förut, jag visste inte ens om att du hade en, men det ska det bli ändring på.
Som sagt, Österåker & Nyköping
Nej det kan jag väl inte säga, jag hade ett hopp men det försvann.


- Hm, den frågan får jag ungefär varje gång jag har frågestund, haha
Men ungefär 2 år , jag har haft fler bloggar än denna.

- Jadu, Pontiac solstice 2006 är en ganska snygg bil.

- Jag gillar i stort sätt allt, förutom klassisk musik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0