Bearbetning på hög nivå!

Har suttit och snackat med pappa ikväll, har pratat om varför jag mår dålig, eller jag försökte prata, jag pratade mellan stunderna som jag fick en klump i halsen o jag kände tårarna kom, och han har sagt saker som fått mig att tänka.
Dom gångerna klumpen o tårarna började komma var när jag pratade om dig.
Försökte förklara vad som hade hänt, vad du egentligen vill med oss och vad du har sagt.
Liksom orden du säger att du älskar att ligga brevid mig på morgonen och bara hålla om mig gör dig till en så speciell person.
Jag får oftast höra '' a snygg kropp, vill du ......? '' liksom.
Då förstår ni hur mycket det betyder att få höra dom orden, dom orden jag aldrig, ALDRIG i hela mitt liv fått höra från en kille förut.
Att vakna upp brevid dig är nog det finaste jag någonsin gjort, jag kände mig trygg hos dig, det kändes som att jag var någon, och när du sa dom orden, när du sa att vi inte har någon framtid tillsammans så blev allt bara helt fel i mitt huvud.
Du vill inte ha förhållande men du vill ändå sova med mig o kolla film och sånt?
Det kan jag nöja mig med bara jag får känna din trygghet.
Jag ska bearbeta allt nu och liksom få min hjärna och mitt hjärta att fatta att vi två kommer aldrig bli en.
Fick en present av pappa förut, ett vitt hjärta, det betyder jätte mycket.
Jag vet att jag har min familj som finns för mig.
Nu ska jag kolla lite på angel sedan sova, det kan jag behöva faktiskt, puss!
Du ville prata häromdagen 
och helt plötsligt blev det tyst 
jag undrar vad som hände 
vi som skrattade nyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0