Vårkänslor

Nu känns det verkligen som att våren är påväg.

- Solen skiner
- Det börjar bli varmare och varmare
- Vårblommorna börjar komma fram
Jag älskar't





Nu är vi i mitten av sista veckan på praktiken, jag kommer faktiskt sakna det.
Förra praktikplatsen saknade jag skolan och nu kommer jag sakna min praktikplats.
Jag kommer sakna alla roliga saker vi har sagt och gjort.
- Fredrik som skulle lära mig tvätta en gurka och det såg ut som något helt annat.
Även när han skulle torka av oljeflaskan
- Jag som säger till Fredrik när jag käkar melon '' Rör du mina meloner så dödar jag dig '' det lät liksom lite fel.
- När vi sprungit runt och jagat varandra med våta slängar och försökt snärta varandra med dom.
- Alla roliga skämt
Så mycket skratt har det varit.
I will miss it






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0