Whoop Whoop

Nu är man vaken klockan 9, jag mår faktiskt inte så dåligt, har inte ens ont i huvudet.
Fast jag drack kanske bara 6 cider igår så det e inte så konstigt.
Kvällen vart lyckad, Viktor blir kåt när två brudar hånglar framför honom, han ba '' Fyyfan vad sexigt! ''
haha söt kille dedär alltså.
Men ja, jag kom till Nyköping i går runt halv sex som vanligt, då mötte jag nora på bt för hon skulle med mig hem när jag skulle fixa mig och käka, sen runt åtta så kom bergarn, denise och evelina och hämtade oss utanför mig sen drog vi till babylind där det var fler än vad jag hade förväntat mig..
Sen var vi där och hade as kul, lite lapdance och så haha.
Sen skulle bergarn och tobbe dra och hämta sveden och sen skulle tobbe lämna cigg åt någon random, jag vet inte vem det e.
Men när vi var påväg dit så vart jag så sjukt kissnödig, och sveden tog typ 100 år på sig, så när han satte sig i bilen ville jag typ slå honom, sen fick bergarn köra jätte försiktigt över gupp och massa , sen när vi var framme så sprang jag in på toan.
Och då hade det ju kommit massa brudar.
Så var inte där så länge till, bergarn skulle dra hem så då passade jag på att få skjuts så var väl hemma strext efter 12.
Vart inte så många bilder igår men här har ni några av dom som blev tagna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0