4 timmars sömn!

Kan inte sova, så fort jag blundar ser jag dig och börjar gråta.
Natten har varit fylld med gråt och smärta, somnade runt klockan 3 och vaknade 7, vill säga att jag har sovit 4 timmar inatt vilken bara är av ren tur eftersom jag somnade av utmattning. att ligga och gråta i flera timmar i streck tar på ens krafter.
Kanske inte så lyckat eftersom jag ska på bröllop idag, kul att sitta där och se när dom gifter sig och själv har man precis blivit dumpad.
Livet går vidare, jag vet!
men just nu känns det så meningslöst eftersom du var mitt liv!

Om det verkligen är det här du vill så visst, jag får såklart acceptera det, men jag vill att du tänker genom ALLT en gång till.. är det värt det? vi hade det ju faktiskt ganska bra ihop? tänk på alla bra stunder? är det värt att kasta bort allt det?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0