Första skoldagen!

Första skoldagen idag då, det var ganska chill om man säger så.
Fick nycklar till skåp ,  kläder till serveringen och veta hur mitt schema ser ut!
Jag har sovmorgon på fredagar!

Sen fick vi börja på en uppgift men det var bara att göra en Vårmiddagsmeny med viner till och massa , kom ganska långt på den uppgiften.
Sen gick jag och sabina till systemet för att få hjälp med viner och vad som passar till vad.
Efter det gick jag på stan och mötte upp Felicia, Sanna och deras kompis.
Jag och felicia hittade ett par byxor på H&M som vi ville ha, så vi skulle gå dit imorgon och köpa dom.
Mina var helt svarta, jag har ju så svårt att hitta snygga byxor som sitter snyggt vid rumpan men dessa var faktiskt bra!
Nu ska jag ta det lite lugnt innan jag ska plocka ordning lite i rummet.
ciao







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0