Helgen!

Helgen bjöd på en hel del

Fredagen: Så var jag med melinda, jessica, lollo och ronja.
Sen tvingade jag jimmy att komma in till stan så då träffade vi honom, men sen så gick han inte på krogen och då var det bara jag och ronja, så vi typ träffade viktor larsson och massa, så då gick vi hem till honom och chillade, men klockan var ganska mycket så jag tog en taxi hem, som för övrigt dom betalade, så jävla söta kompisar!
Lördagen: På lördagen så kom Ronja till mig , sen gick vi och mötte upp oliver, vi satt och drack lite, sen drog vi vidare till Franzén, anders, hampus och några andra, sen skulle dom ut på krogen så jag ringde robin och frågade vad han gjorde, och han var ute och åkte så åkte vi bil med honom ungefär till 3 på natten ungefär, vi drog hem pga att det började spöregna och blixtra och massa.
Så han körde hem Oliver och mig till mig, och Ronja hem till sig.
Sen drog väl Oliver hem runt 6 på söndagen sen drog jag hem till katrineholm.
Detta var min helg, och jag taggar till på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0