Hemma igen!

Bröllopet var jätte fint, vart lite jobbigt i kyrkan när dom sjöng '' du är allt '' bara, med tanke på allt med sebastian osv.. Annars har dagen varit jätte bra, satt vid samma bord som två as snygga killar, eller män? typ 30+ , haha!
Så det funka ju inte att ragga på dom liksom, men dom var trevliga!
Dansade bugg med min kära bror, som förövrigt är väldigt bra på att bugga medans jag bara hängde med, men det gick väl ändå ganska bra?
Mina höga skor höll på att ta livet av mina fötter bara, men jag dansade på ändå, jobbigt att ta av sig skorna ju!
Nu ska jag sova, höll på att somna under middagen, eftersom jag bara sov 4 timmar inatt.
Så nu kommer jag sova som en stock och drömma om alla snygga killar jag ska haffa!
Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0