Jag är starkare än någonsin!

Många säger till mig '' Gå vidare '' men jag kan säga att jag redan nästan är ute ur allt!
Om man är så feg så man gör slut på det sättet så är man inte värd den uppmärksamheten, speciellt inte om man är 18 snart 19 år.. Då tycker jag ändå man borde ha mognat till lite, men tydligen inte, tråkigt bara att jag slängde iväg så många bra killar för denna killen som jag trodde var bra för mig, men det som är bra att det kommer dubbelt så många nu.
Jag kommer leva singel livet ett tag nu, sen får vi se om jag orkar med kärleken efter ett tag.
Det är egentligen nu man ska vara singel och leva livet, man ska skaffa sig förhållande när man bli lite äldre, men kärlek är något man behöver, inte bara kärleken man får av vänner och familj utan ni vet den där kärleken som är så speciell mellan bara två människor.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Rätt tänkt där ta de lugnt bara

2011-08-22 @ 13:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0