KAOOOOZ

Igår var jag först med nora, vi tog en fika på coffeehouse, sen fick vi för oss att vi skulle dricka så då började vi planera det, sen mötte vi moa och annelie vi gick lite på stan sen gick vi till sebbe för att jag skulle hämta mina nycklar, sen gick vi till hemköp och köpte sockerdricka, drinkmix och lime sen drog vi hem till mig för att jag skulle käka, sen drog vi iväg och käkade pizza, eller inte jag men brudarna, sen fixa vi spriten och då träffade vi oskar som sa att vi kunde föra hemma hos honom, så var vi där till typ 10, sen tog vi bussen mot bryngan till jesper, så var vi där ett tag men sen ville massa att vi skulle komma till hamnen så då började vi gå dit, sen i hamnen träffade vi melinda, och massa folk, hade as kul, jag och melinda fick en korv för 10 fast den kosta 20, haha vi e störda.

Sen haffade jag och nora 3 stycken killar som vi gick och snackade med bara, sen vart dom tråkiga så då gick vi ner mot hamnen igen då fick vi ett till haff på 3 killar som frågade om vi ville med och bada så då drog vi med dom sen drog jag hem.
idag ska jag vara med moa och lollo. hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0