1 termin

Jag och mina älskade vänner har vuxit upp tillsammans.
Växt åt helt olika håll, fått nya relationer.
Vi har överlevt tonåren ihop, Sida vid sida, Hand i hand.
Vårar har uppenbarat sig, sommrar har passerat och vintrar har drabbat oss.
Vi har skrattat så att magmusklerna har börjat krampa, gråtit tills tårarna tog slut, festat, ljugit för föräldrar, kommit hem för sent, hängt utanför McDonalds samt en väldans massa mer.
Vi har väl gjort det som de flesta ungdomar gör.
Vi har testat gränser tillsammans. Vi har har börjat på högstadiet, druckit för första gången, skjutsat varndra på cyklar, varit tuffa, varit töntiga, varit fjortisar, kört moppe, slutat nian, vi har börjat gymnasiet.
Mentalt har vi gjort allting tillsammans.
Jag vet att jag kan vara dålig på att visa mina känslor verbalt, men nu är det bara 1 termin kvar och tiden kommer rusa iväg. Snart är det vi som står där med dom vita mössorna i våra händer, snart är det vi som står på det där flaket och sjunger galna studentsånger. Det är då vi ska titta tillbaka på tiden som har gått, allt vi har upplevt och alla motgångar man har klarat sig genom.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0