Året 2011

Höll du några av dina nyårslöften? - Tror inte jag hade några faktiskt
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? -
Nej
Dog någon som stod dig nära? - Ja
Vilka länder besökte du? - Inga
Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? - Ja
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? - 20 November, då vi två blev en!
Vad var din största framgång 2011? - Började ta skolan seriöst
Största misstaget? - Jag gör många misstag hela tiden, men ingenting jag vill dela med mig av
Har du varit sjuk eller skadat dig? - Nej inget allvarligt
Bästa köpet? - no idea
Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder I think
Gjorde någonting dig riktigt glad? - Ja, att hitta en så fin kille som adam!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? - Danza Kudoro
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - jag blir gladare och gladare för varje år. Eller kanske inte gladare, men jag uppskattar livet mer och mer för varje dag.
Vad önskar du att du gjort mer? - lagt ned mer tid på mig själv
Vad önskar du att du gjort mindre? - lagt energi på människor som inte är värd det
Hur tillbringar du julen? - Hos min syster med hela familjen
Blev du kär i år? - Ja, inte i början av året men nu i november!
Blev du tillsammans med någon? - yes
Favoritprogram på TV? - True blood osv
Bästa boken du läste i år? - har inte läst någon bok tror jag
Största musikaliska upptäckten? - Vet inte
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Pengar
Något du önskade dig men inte fick? - minns inte
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? - Ja vad fan gjorde jag då, jag gick i skolan som vanligt? men blev firad på helgen
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Vaskat ett misslyckat förhållande.
Hur skulle du beskriva din klädstil år 2011? - övergick helt till tighta kläder
Vad fick dig att må bra? - vänner och musik
Vilken kändis var du mest sugen på? Persbrandt, alltid.
Något speciellt du började eller slutade med år 2011? - Nej inte vad jag kan komma på nu
Vem saknade du? jag saknar alltid det jag inte har
De bästa nya människorna du träffade? - Min nuvarande pojkvän, ronja lundgren och massa fler




2011 har varit ett händelserikt år. Utan tvekan. Man ska inte ångra det man har gjort, men man kan inse att man kan göra allting lite bättre de kommande åren. Nu väntar 2012, mitt student år. Gissar att detta år kommer förändra mitt liv dramatiskt. Jag är taggad inför framtiden!

Kommentarer
Postat av: Addie

snor den ;)

2011-12-14 @ 23:50:41
URL: http://addiehero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0