Känslorna för dig!

Du är en speciell människa du skapade min väg,
du har hittat mitt hjärta du har hittat min själ.
Jag minns så väl den dagen då du gjorde ditt val ,
jag blev lyckligast i världen och nu vandrar jag på rosenblad.
Aldrig har jag gillat någon så mkt som jag gör idag,
du får mig tänka positivt och du gör mig knäsvag.
Du o jag tillsammans det måste skett ett under,
för utan dig är mitt liv inte värt nåra sekunder.
Jag gillar dig adam och jag lovar det är sant,
för dom bästa stunderna är när du håller i min hand.
Det finns ingen annan än du, vi kan dela alla stunder, jag hjälper dig när du har svårt,
för ingenting på jorden kan skilja oss åt.
Har mkt mer att säga men känslorna tar övertag
Kärleken till dig är det som håller mig kvar.
För mig är du den enda, du är hela min värld!

20/11-2011 ett datum att minnas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0