Hos adam!

Ligger i adams nya säng medans han är på jobbet, stackarn jobbar natt.
Jag blev helt galen när han satte på sig sina arbetsbyxor, det är så jävla hett med killar i arbetsbyxor, sen att ens pojkvän sätter på sig det är ju bara för mycket, ville bara slita av honom kläderna typ, haha nej men ni fattar.
Han kan gärna få gå runt så hela tiden, kanske inte så bekvämt för honom men jag älskar synen, han är fin och söt vad han än har på sig, men jag klagar ju inte om han använder sina arbetsbyxor.
Nu ska jag kolla på tv lite innan jag ska sova, skriver mer imorgon, godnatt

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! jag skulle gärna vilja säga att du har en jätte fin blogg!

Skulle vara jätte kul om du gjorde ett videoinlägg där du berättar lite om dig själv också! :D

Sköt om dig och gör det du gör, du är toppen!!!

M V H Malin.

2011-12-22 @ 00:05:47
Postat av: Elin

håller med! släng in ett videoinlägg! :D

2011-12-22 @ 16:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0