Hur tänker folk?

Är det inte konstigt hur folk pratar skit om dig, när det enda de faktiskt vet om dig är ditt namn?

Det är bara en sak jag har tänkt på, folk man aldrig har hört talas om startar falska rykten om dig, fast dom egentligen inte vet någonting om ditt liv.
Varför gör människor så? och en annan fråga är hur dumma får folk vara som går på alla rykten?
Har du fått något falskt rykte efter dig som inte varit sant?

Kommentera gärna det, skulle vara kul och se vad konstiga saker vissa personer kan komma på om en.





Kommentarer
Postat av: Nellie

Jag har både vart lesbisk, haft trekanter och legat med folk som jag själv inte visste om. Man kan inte göra annat än älska folks skitsnack!

2011-12-23 @ 23:49:49
Postat av: Liebling

många säger att jag är en bitch och emo, men ingenting av det alls är sant

2011-12-23 @ 23:58:59
URL: http://byliebling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0