Någon som kan tyda drömmar?

Har redan på loppet inom 1 vecka tror jag drömt om adam ( min pojkvän ) och att han behandlar mig som skit.
Första drömmen var att han gjorde slut ansikte mot ansikte och jag vart helt förkrossad. Jag har en teori om varför jag drömde den, men jag vet inte!
Sen inatt så drömde jag att han hade fest hemma hos sig, men lägenheten såg inte ut som den gör hemma hos dom, men iaf, så kom det massa folk, även folk från katrineholm som jag är osams med ( jätte konstigt ) Men sen helt plötsligt så var vi vid någon fontän ( adam var inte med ) och där var det en kille som jag vart osams med, så vi typ höll på att tjafsa där, sen sa min kompis att på festen så hade dom kört någon ''lek'' när jag inte var med, och det var typ att en skulle säga en sak som den andra skulle göra, så då hade min kompis sagt till adam att han skulle skriva så mycket han visste om mig, och då hade han skrivit mitt namn, efternamn, födelsedag osv. Men sen längre ner så hade han skrivit massa skit om mig, typ att jag var opålitlig, och massa annat som jag blev ledsen och arg över, så då gick jag till honom och plingade på, men det var inte någon som öppnade, så då gick jag ut och var allmänt ledsen och arg, sen gick jag in igen och slet upp dörren bara 5 min efter, och då visade det sig att dörren var öppen och han var där. Så började jag fråga ut honom varför han hade skrivit så som han gjorde men han hade bara sagt att han skulle på en viktig sak så han kunde inte prata nu, då sa jag '' vad är det som är viktigare än det här? '' Då hade han sagt '' fotbollsträning '' ( han spelar fotboll i verkligheten ) sen gick han. Och sen vaknade jag!
Så jag har alltså drömt 2 gånger att min pojkvän sårar mig, men i verkligheten är han som en ängel och jag vet att han aldrig skulle göra såna här saker mot mig. Är det för att jag är rädd att förlora honom? för han betyder jätte mycket för mig. För att alla andra killar har behandlat mig dåligt? kanske inte på det sättet jag drömmer men ni fattar.

Detta är iaf sjukt jobbigt och jag vill inte drömma så mer eftersom det inte är såhär!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0