Svaren ifrån frågestunden! - Svaren ifrån frågestunden!

Vad är det du tycker om mest hos din pojkvän?
- Att han är snäll och omtänksam, visar verkligen att det är jag som gäller för honom.

Vart köper du dina kläder?
- Jadu, det är väl olika men brukar oftast bli H&M, Gina Tricot och Lindex

föredrar du helst analt eller oralt, om du fick välja?
- Haha vad är det för jävla fråga?
Men jag har aldrig testat analt så svaret blir väl oralt.


har du någon sin utfört en fransk massagé på din pojkvän eller på någon annan ? ;)
- Det var väl också en lite konstig fråga, visste inte ens vad '' Fransk massage '' var först, men sökte på nätet och svaret blir ja det har jag.

Har du förstorat dina bröst?
- Nej det har jag inte

Hur ser din uppväxt ut? 
Skulle vara roligt om du kunde göra ett inlägg om det :)
- Javisst kan jag göra ett inlägg om det, kanske hinner det ikväll, håll utkik :)

kommer du ihåg att vi har bråkat en gång i tiden haha ;)
- Ja det kommer jag ihåg, det var väl när jag var tillsammans med henke? haha

Hur mycket dricker du på helgerna?
Och vad dricker du hellst för något? :)
- Jadu det beror på om jag är med adam eller inte, brukar oftast bli krogen om jag inte är med honom.
Men det brukar oftast bli vin eller cider,
men på krogen är det mest olika groggar och sånt.

Hur träffades du och adam?
- Jadu, det är en väldigt konstig historia, men det började med att han var med 2 kompisar som jag har snackat med, dom hade tråkigt en kväll och frågade då om jag ville träffas. Sen träffades vi mer och mer och efter ett tag så märke vi att vi gillade varandra.

Hur gammal var du när du blev av med oskulden?
Fin blogg btw :)
- Jadu jag kommer till och med ihåg vilket datum det var, det var den 17 januari 2010, hade precis fyllt 16.
Tack så mycket :)



Vilken klass/ Linje går du? :)
- Jag går i HR3B , dvs Hotell & Restaurang i 3an.



Äger du några rosa toffsar? alltid undrat de, tacksam för svar!<3
- Haha Ronja, nej jag äger tyvärr inga rosa toffsar, men jag har önskat mig det i julklapp hihiihih <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0