Händelserik Lördag

hej - hejsan - hallå

Igår skulle ju robin ha fest men sen så kom jag, oskar & philip dit så var det två personer där, sen kom det typ 5 till, sen bara kom det massa killar helt plötsligt jag vet inte riktigt var ifrån men dom kom iaf, sen när alla typ hade suttit sig ner och börjat snacka o dricka lite så kom johan och sa att alla skulle ut för dom flesta skulle ut på krogen, så då gick jag, oskar & philip hem till mig och körde ölspelet med deras absolut vodka, jag hade skaplig tur, behövde inte dricka så mycket, haha.
Men sen så kom adam, hoonk och någon random som jag inte vet vem det är upp, sen skulle oskar och philip dra så efter det följde jag med ut och åkte med hoonk o adam och dom, sladdade runt en hel del, fast jag tror jag tyckte att vi snurrade mer än vad vi egentligen gjorde.
Sen körde hoonk hem mig och adam så satte adam på en film sen somnade jag, sen gick jag o la mig i vardagsrummet när jag vaknade runt klockan 8, såg inte ett dugg av filmen men den var säkert jätte bra.
Snackade tydligen i sömnen också, jag sa typ '' jag kollar bdb '' o massa. haha
nu ska jag kolla film eller något, får hoppas på att jag inte somnar denna gång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0