älskar nyköpingsbor!

Min fredag vart inte som det var planerat, men det var väldigt kul igår.
Först kom jörgen hit, så skulle vi kolla film , men vi hitta ingen bra, eller jag var inte taggad på film, så då skulle vi träffa hans polare, så tog vi bussen till busstationen och mötte marcus, sen tog vi en annan buss och åkte hem till honom, sedan ringde det några till jörgen och frågade om vi ville komma på fest, så då gick vi till rosenkälla och till slut hittade festen, sen var vi där och hade jätte kul, och drog väl runt halv 2 och fick gå 5 km för att komma hem, det var ganska kallt.
Tyvär blev det inga bilder från denna festen men det kommer fler fester.
Nu ska jag sätta på en film och ta det lugnt, det behöver mitt huvud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0