Min helg

Hade tänkt att skriva lite om vad som hände i mitt liv i helgen, det var nog den roligaste helgen på länge, kom till nyköping runt halv sex så kom mamma & jerry och hämtade mig vid bt ( Bussstationen ) så åkte vi hem, jag började fixa håret och så medans mamma och jerry lagade mat, sen käkade vi och efter det sminkade jag mig och tog på mig andra kläder sedan var det bara att gå till martin som hade födelsedagsfest för att han fyllde år förra tisdagen, så grattis till honom, och vill även ge ett stort tack till honom och alla som var där, det var en underbart rolig kväll och den måste göras om!
Sedan på lördagen så hade jag ingenting att göra tills ungefär klockan tre då jag fick reda på att jag skulle följa med camilla och hennes kompisar o discobowla, det var jätte kul det har jag inte gjort på flera år, och hade inte bowlat vanligt sen i somras men jag vann över mitt lag med 244 poäng ändå, sen tyckte jag vi var duktiga för vi gick från rosvalla till stan sen skulle ju jag till brandkärr och det är ju en bit, känns väldigt tungt med den jävla backen man ska gå upp för också, ja men sen var väl min helg över typ, kollade på film med adam när jag kom hem från bowlingen sedan gick jag och la mig.
Och har redan planer för denna helgen, på fredag när jag kommer till nyköping så kommer jag få baka kladdkaka för att jörgen ville ha det när vi kollar på film, han tycker eftersom att jag går HR så kan jag göra det åt honom och mig, haha gulligt huh?
Sen på lördagen vet jag inte än, vi får se vad den dagen har att erbjuda.

Men nu ska jag krypa ner i sängen och sova mig frisk
Bjuder på några bilder sen festen också, caio!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0