Tider man saknar



Finns många tider man saknar, även folk man saknar.
En person jag saknar väldigt mycket är min bror kim, senast jag träffade honom var på skolavslutningen i 9an.
Tiden går så fort så man knappast hinner med, jag hinner inte ens med att träffa mina vänner, det är många som klagar. men liksom, jag har vänner i nyköping, katrineholm och vingåker, som jag ska hinna träffa.
Ibland hinner man inte med att åka hit och dit för sen är det plugget på det liksom, har sjukt mycket läxor känns det som.
Men nu är jag iaf på rätt spår och faktiskt gör läxorna så dom blir klara i tid, det har jag varit ganska dålig på förut.
Men jag har väl själv insett att det är för min egen skull jag gör det, ingen annans.
Men jag saknar tiderna då man hade sina närmaste kompisar och inte massa olika vänner som man inte riktigt kan lita på.
Förut var det alltid vi i österåker, vi var hela tiden och vi kunde lita på varandra till 100% jag känner att det inte riktigt är så längre.
Jag älskar alla mina vänner, det vill jag att dom ska veta också, jag hoppas att dom läser detta och förstår vilka dom är.

Nej nu ska jag ta och arbeta lite medans jag väntar på bussen till nyköping.
Har lite att göra så då kan jag lika gärna göra det nu, skriver senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0