Älskade vänner!

Hej , som ni kanske har märkt har jag inte uppdaterat så mycket under jullovet, det är för att det har varit så mycket, jag har varit i nyköping, mitt förhållande har strulat massor och jag kände att det gick före bloggen.
But Now I'm Back On Track som man säger.
Jag var ju ledig i måndags så då träffade jag min älskade nathalie som jag inte har träffat på hela lovet, vi hade verkligen massor att prata om, vi hade nog ingen tyst minut.
Shoppade även lite kläder då, ni ska få se bild på det i morgon, orkade tyvär inte ta kort på det idag.
Sen på kvällen när jag kom hem till österåker så tog jag en liten promenix med amanda & jennifer.
Jag har längtat så mycket efter alla mina vänner under lovet, känner inte så många i nyköping så bra så jag kan snacka med dom om allt, så det var skönt att få komma tillbaka till katrineholm och prata av mig om allt som hänt.
Nu har skolan börjat och det känns bra, förutom att jag och natalie var helt slut idag och orkade typ inte göra någonting, men man träffar ju allt folk igen and that's great (Y)
men ska sova nu så vi hörs i morgon, ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0