Svar på frågestunden!

Hur länge har du bloggat?

- Jadu, jag tror det blir snart 2 år, hade en blogg innan den här.
Men var inte nöjd med den så började blogga på blogg.se istället!

Tycker du själv att du borde söka hjälp någon gång?

- Haha , josefine i så fall borde vi söka tillsammans! <3

Hur träffades du och Max?

- Det var en fredagskväll i början av november tror jag, jag skulle träffa nicklas som är en kompis till max och då tog han med max, och sen gav nicklas max mitt nummer sedan träffades vi på lördagskvällen igen och kollade film och så, redan då kände jag att jag ville träffa honom igen, så vi började skriva mer och mer.
Vi var tillsammans i 2 månader 2 veckor och 4 dagar.
Dom bästa månaderna, dom bästa veckorna och dom bästa dagarna i mitt liv!
Tyvär gjorde vi slut igår och om ni har frågor om det kan ni bara kommentera.

Vad är det dummaste du har gjort på fyllan?

- hm, vågar man säga det när min familj läser min blogg? 
haha nej men jag tror faktiskt inte jag har gjort så dumma saker på fyllan, kanske på min födelsedagsfest hos nathalie dom bor vid polisstationen precis. Inget allvarligt men lite roligt. 
Beror på vad du menar med dumt också!

Vem saknar du mest av dina Vänner, Familj & Ex?

- Vänner: då måste jag nog säga Josefine Karlsson & Nathalie Vanzoelen.
Familj: Min mamma som jag inte träffar så ofta längre.
Ex: Det måste vara Max!

Hur har du fixat din bloggdesign?

- Designen kan man fixa på nätet, bara att fixa stilmallen till den design man vill ha, och headern har jag gjort själv på http://www.picnik.com/.

Vart Redigerar du dina bilder?

- Det gör jag också på http://www.picnik.com/.
Tycker det är en bra sida om man bara vill ha en liten förändring på bilderna.
Om man vill ha svårare redigering ska man nog hålla sig till photoshop.

Finns det några bloggar du rekommenderar?

- Ja det finns väl några jag läser och rekommenderar.
Av mina vänner så är det:


Av större bloggar så är det:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0