Dagens skratt!


Hos doktorn: 
– Kommer jag kunna spela fiol när armen har läkt? 
– Ja, visst. 
– Så bra. Det kunde jag inte förut.
_______________________________________________
I skoaffären: 
– Skorna kanske klämmer lite de första dagarna. 
– Det gör ingenting, jag ska ändå inte ha dem förrän på fredag.
______________________________________________________
Läraren vid svarta tavlan till en bråkig klass: 
– Den som har gjort något dumt ställer sig upp! 
Efter en stund ställer sig Olle upp. 
– Nå, vad har du gjort för dumt? 
– Ingenting, men jag tycker synd om magistern som får stå upp ensam.
_________________________________________________________




Kan du en rolig historia eller ett dåligt skämt? Tveka inte att skicka in den till mig på: feliciaekelund.blogg@LIVE.SE Alla bidrag som publiceras blir länkade (om du har blogg).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0