Egen uppfattning

Det finns många människor som har svårt att bilda sin egen uppfattning om folk, dom lyssnar på andra och går efter vad dom säger.
Bara för att en person var på ett visst sett för 3 år sen så betyder inte det att den är på det viset nu?
Det är en av sakerna som gör mig så sjukt jävla förbannad, för jag själv är med om det.
Det är just därför jag hatar katrineholm!
Jag älskade när jag först kom till nyköping och började skaffa vänner här, jag har aldrig haft så många vänner i hela mitt liv som jag har här i nyköping
JUST pga att ingen vet hur och vem jag var förut, ingen har hört och kunnat '' gå efter '' hur jag var förut.
I katrineholm så säger folk '' a hon är så konstig '' till en person och bara för det så går folk efter det och lär inte känna mig för den jag är nu.
Det följer ju med mig hela mitt liv och folk snackar så jävla mycket skit
FUCK YOU till er som håller på!

Kommentarer
Postat av: Mickisela

lovar dig att det går exakt lika mycket snack här som i katrineholm, men nyköping är större så går inte fram lika fort. det kommer alltid snackas överallt, vart du än är. men vänd ryggen från de och bry dig inte istället för att fly.

2011-07-17 @ 17:51:42
URL: http://mickisela.blogg.se/
Postat av: svar av felicia!

du förstår nog inte hur jag menar.

jag skriver inget om att det inte finns skitsnack i nyköping, jag är inte efterbliven. det finns i alla städer. jag skriver bara att jag tycker att folk ska bilda sin egen uppfattning och varför jag tar upp just katrineholm är för att det är där jag har blivit drabbad.

2011-07-17 @ 18:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0