Ge dig förfan!

Har en hel del falska vänner, på vissa av er står det fan FALSK i pannan på!
Hatar sånt. Tillexempel ens närmsta vänner. Dom ljuger för dig, dom skiter i att höra av sig och svara, Man vet inte ens om dom snackar skit bakom ryggen på en med sina andra vänner.
Några som läser detta vet säkert vem jag syftar på och jag vet även att ni håller med mig till en viss del.
Liksom denna människa har mer ovänner än vänner och undra vad det kan bero på? att du är ..
Bitchig? Dryg? Falsk?
Du kan ju börja med att sluta gå runt och tro att du är bäst och alla ska rätta sig efter dig men du behöver inte rätta dig efter någon/något.
‎'' oh jag blir så sur på mina vänner när dom skaffar pojkvänner bara för att dom kan lyckas med något i sitt liv medans mitt är så värdelöst ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0